Sidor

onsdag 1 september 2021

Välkommen julsäsongen!

 

1 september brukar betyda att jag drar igång julbloggandet mer regelbundet. Jag har laddat upp med några inlägg men känner att jag hellre lägger fokus på min juliga instagram, @sofiesjulblogg . En del inlägg kommer dock dyka upp här, för bloggandet är ändå roligt!

Nu undrar jag, vad ser ni fram emot mest under hösten?

Själv hoppas jag kunna gå på någon julmarknad och julpynta lite ute. Jag ser fram emot att läsa julböcker med mitt barn och se julen och förberedelserna genom hennes ögon. Det blir mysigt!

Även om jag inte är jättesugen på att fira jul typ i morgon är jag ändå taggad på uppladdningen inför julsäsongen och vad hösten har att erbjuda. Hur känner ni?

9 kommentarer:

  1. Härligt att du bloggar i år också! :) Jag ser fram emot att först göra höstkrans till dörren och sen julkrans. Ge mig u ti skogen och titta på höstens antågande. Hoppas på julmarknad. Och baka. Och så småningom pynta och slå in julklappar! Finns massor att se fram emot!

    SvaraRadera
  2. Jag känner mig också sugen på att starta säsongen <3

    SvaraRadera
  3. Jag är inte heller så där hemskt sugen på att fira jul nu på momangen (skulle dock troligen inte tacka nej till det om tillfälle gavs), men längtar efter MYSET på vägen dit! Så himla skönt med höst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade nog inte tackat nej till ett litet minifirande nu jag heller. Men skönt att ha en höst att se fram emot!

      Radera
  4. Jag ser fram emot att se Allers Julmagasin i affären, och få klämma på IKEAs julkollektion och allt annat underbart juligt som väntar runt hörnet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns mycket härligt att se fram emot de kommande månaderna!

      Radera
  5. Ser fram emot att mysa med tända ljus, julböcker, julfilmer och den första värmande glöggen.

    SvaraRadera