Sidor

torsdag 3 november 2016

Julutmaning

Julpussar gav oss redan i augusti en julutmaning. Den handlar om att varje dag mellan 1 advent och julafton ha på sig minst ett juligt plagg. En del av er har säkert ett gäng jultröjor som åker fram i december. Jag är inte en av dem, men efter en kik i garderoben ser jag ändå att jag har en hel del kläder/accessoarer som är helt eller delvis röda, eller som på annat sätt är juliga.

På bilden ser ni en blus med renar som min syster sydde till mig förra julen. Där finns även ett par örhängen min pappa vek ihop åt mig för flera år sedan, och en röd topp jag hittade på Myrorna för någon vecka sedan (nej, det saknas inte en knapp, den är bara oknäppt). Jag ska hålla utkik (second hand så långt det går) efter kläder till denna utmaning nu i november.

Min julutmaning: jag ska försöka ha minst ett juligt plagg/accessoar mellan 1 advent och julafton.


Någon mer som hänger på?



1 kommentar:

  1. Härligt!! Vi verkar vara ett gäng som hänger på med juloutfits i december. Ska bli så kul att se!! :)

    SvaraRadera