Sidor

söndag 22 november 2015

Julutmaning, dag 29 och 30

Jag har inte lagt så mycket tid som jag borde på denna blogg. Därför insåg jag först idag att jag glömt publicera inlägget med dag 29 och 30 i julutmaningen! Det berodde på att jag inte var riktigt färdigt. Därför kommer det nu:



Dag 29 – Julfadäs, här är jag tråkig och kommer inte på något...


Dag 30 – Tio (okej, det blev bara sex) juliga saker vi inte vet om dig än.
1. Tills förra året hade jag alltid firat julafton på samma ställe: hemma hos mamma och pappa.
2. Jag gillar inte julmust. Jag gillar inte kolsyrade drycker överhuvudtaget.
3. Jag är inte så förtjust i glögg heller. Det dricker jag ibland för stämningens skull om "alla andra" gör det.
4. Det dröjde länge innan jag vågade erkänna för mina föräldrar att jag inte trodde på tomten. Jag tror det var så att jag inte ville göra dem besvikna. ;)
5. Jag är vegetarian, så har inte ätit julskinka på ganska många år.
6. Jag är inte så förtjust i prydnadstomtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar