Sidor

lördag 31 oktober 2020

Bloggmånaden som gått

Jag har knappt hunnit med varken blogg eller instagram den här månaden. Jag spenderar tid med min bebis istället. Lite har jag dock fått ur mig här på bloggen, till exempel om 1några nya julböcker för barn och om snällkalendern 2020. Det har dock blivit mest om Veckans julälskare där vi kunnat läsa om 

* Victorias jul,
* Midvintertider,
* Martin och
* Theas jul.

På instagram har #julfredag dragit igång och det är så många som deltar varje fredag - jätteroligt! Jag visade en massa bilder både här och här från när jag var med mina föräldar på Julljus i Hok utanför Jönköping. En riktigt härlig affär full av juligheter! Sedan kom första frosten och jag provsmakade en pepparkakschoklad.

Jag hoppas att november bjuder på fler julböcker (jag håller på att läsa en roman nu) och premiär för till exempel tomtegröt, glögg och pepparkakor. Och sen ska vi ju börja pynta och förbereda för advent och december! I morgon tjuvstartar jag genom att fira fjärde minusadvent.

Har ni gjort något juligt i oktober?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar