Sidor

tisdag 10 oktober 2017

Oktoberutmaning, dag 9

Dag 09 – Dagen som gått …
Följ med under min måndag, sämre mobilbilder blandade med några bättre kamerabilder.

Dagen började väldigt mysigt med frukost, tänt ljus och Bibelläsning.

07:58 satt jag på tåget mot Jönköping.
8.20 var jag framme i ett regnigt Jönköping. Jag kände mig riktigt julig i min röda kappa med mitt röda paraply med snöflingor (?) på. :)
8:50 Laddade upp för dugga i Excel (jag blev godkänd!) och senare första föreläsningen i Excel databas.

Vid 12-tiden var jag hemma igen och åt lunchlåda medan jag kollade juliga instagramkonton och juligt på pinterest.
12:30 var det dags för plugg. Katten Abbe hävdade att han kunde hjälp mig. Men eftersom han trampade på mina anteckningar och skrev in konstiga meningar i dokumentet, fick han ligga bredvid och sova istället.

16:00 förklarade jag mig färdigpluggad för dagen. Jag övade igenom låtarna inför kvällens övning med Barnkören, åt mellanmål och fixade med lite annat.

17:25 gick jag till bibblan för att lämna och hämta böcker, sedan till kyrkan där barnkören övade inför uppsjungningen på söndag. Från det har jag tyvärr inga bilder, men det var fullt ös med nästan 40 barn! Sedan bar det av hem för kvällsmat med mannen och en lugn kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar