Sidor

tisdag 15 november 2016

Kärlek till julbloggar

Jag blev lovebombad av Helens underbara jul (som är väldigt bra på jultrender), och hon uppmanade oss att pay it forward, vilket jag gärna gör. Några veckor har jag dessutom tänk tipsa om några julbloggar jag följer. Det finns väldigt många, jag har inte jättestor koll, men här kommer fyra tips:


Det jag uppskattar med Annas jul är att hon tycker det är viktigt med miljövänligt och ekologiskt, även när det är jul. 

Julpussar är bra på att hitta roliga, fina, knasiga jultröjor.

Jennys jul hittar ofta på juliga saker med sin dotter, vilket är roligt att följa. Bloggen bjuder på recept och annat julaktuellt.

Matildas jul bloggar från Finland. Recept, julspaning och annat mysigt.
 
Min glittriga jul har en riktigt julmysig design och blandar recept med julnyheter.


Cramer Cramar om julen är en av de första bloggar jag började följa. Hon visar några nyheter, en hel del foton och hur en jul på landet kan se ut. Dessutom har hon en rullande header med fina bilder.


1 kommentar: