Sidor

tisdag 22 september 2020

Om jag måste välja

Jag har en del sparade listor som bloggare gjort tidigare år. I dag tänkte jag ta tag i en som Baby it´s cold outside gjort (när jag tittade efter är det visst 3 år sedan hon publicerade den...).

Om jag måste välja, juledition:
En dag: julafton
En kväll: kvällen före julafton

Det här var visserligen två kvällar innan julafton förra året, men vi hade det ungefär lika mysigt dan före dopparedan.  
 
En låt: O helga natt
En must: dricker sällan must, så har ingen direkt favorit
En glögg: ser fram emot att smaka clementinglöggen från Dufvenkrooks igen. Hittade en flaska på rea någon gång i februari eller mars.

Glöggprovsmakning på julälskarträffen i oktober förra året.
 
En varm dryck: varm choklad
En efterrätt: glass och något chokladigt
En doft: gran


En tradition: samla familjen
En maträtt: om vi snackar juligheter vill jag gärna ha något med rödbetssallad nu.
Ett godis: mörk choklad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar