Sidor

onsdag 30 september 2020

Bloggmånaden som gått

Det har blivit dags att sammanfatta bloggmånaden som gått och den har gått riktigt fort! I princip alla inlägg skrev jag innan bloggsäsongen drog igång och med en liten bebis som tar det mesta av min uppmärksamhet får vi se hur det går med alla planer jag smidde. Jag har inte haft särskilt mycket jullängtan och har därmed inte haft så mycket att skriva om vare sig här eller på instagram.

I september har jag i alla fall visat hur en julälskare kan berätta att hon är gravid och rapporterat att musikhjälpen kommer till Norrköping (vi vet dock inget mer om programledare eller tema än). Jag visade några bilder från året som gått och gjorde en tillbakablick till juligheter under sommaren och september 2019.

Vidare informerade jag er om juliga datum att hålla koll på under hösten och fyllde i en lista där jag var tvungen att välja en sak inom olika teman. Ja, och så i söndags var det dags för säsongens första julälskare. Du kan läsa mer om Michelle här.

Vad kan oktober ha att erbjuda? På fredag kör jag igång #julfredag (läs mer på min instagram). Kanske en glöggpremiär? Jag vet inte riktig än, så vi får helt enkelt se!

Har ni några juliga planer för oktober?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar