Sidor

måndag 9 september 2019

Veckans julälskare 2019 - ge mig tips!

Förra året intervjuade jag människor som är fascinerade av julen i serien Veckans julälskare. Det var ett populärt inslag på bloggen när vi fick lära känna julälskare bättre, ta del av deras traditioner och bästa tips för julnörderi på sociala medier och inför allt julfix.

Det finns mängder av julälskare där ute så därför vill jag fortsätta med denna inläggsserie! Är ni sugna på detta? Ge mig era bästa tips på de julälskare jag borde intervjua!


Förra året intervjuade jag:
En underbar jul
Alice jul
Charlie, Julkulturcramar
Julen enligt Johanna
Jul med Ela
Johanna Arildsdottir
Swedish fall and winter
Sannas Christmas
Lillie, Mer jul
Jul hos Linda
Julfeeling
Julfreak
Jul i Laloland
Jennys jul

2 kommentarer:

  1. Våran lilla julvrå är en härlig blogg/Insta! http://varanlillajulvra.blogspot.com

    SvaraRadera